piatok 29. januára 2016

ROOM INSPIRATIONS

Ahoj,
dnes to bude celkom spontánny článok, keďže minulý rok som maľovala izbu na bielo a tiež prešla pár zmenami. Na weheartit som našla veľa pekných inšpirácií do izby, preto som sa rozhodla ich s vami zdielať. Ešte jedna otázka:
Chceli by ste vidieť ako vyzerá celá izba po dokončení? Dajte vedieť do komentárov :)

Môj ,,štýl izby" je hipster, takže sa snažím obmedzovať farby. Idem len do odtieňov modrej, šedej, čiernej a bielu. Okej, tak tu sú inšpirácie:

room, bedroom, and light image
Typická tumblr izba, v ktorej základom veľká pohodlná posteľ. Tu sa mi najviac páči ten plagát s balónom orámovaný svetielkami.
room, bedroom, and light image
Takéto obliečky na periny som videla už na viacerých obrázkoch. Keby niekto vedel, kde sa dajú zohnať tak mi prosím napíšte :) 
room, light, and vintage image
Táto izba je úplne nádherná, lebo tam neni žiadan nejaká veľká lampa, ale všade je reťaz so svetielkami.

sad
Toto ja asi až moc drastické, ale nápad je dobrý :D
room, poster, and wall image



















Takúto koláž z obrázkov majú určite všetci správni hipsteri. Pokiaľ máte prázdnu stenu, tak je to úplne skvelé na jej vyplnenie.
light
O svetielkach som už párkrát hovorila, ale toto je ďalší spôsob na ich aranžovanie - zavesíte na ne obrázky. Je to jednoduché a efektné. Takéto niečo som robila aj ja, len v menšej verzií, a vyzerá to veľmi pekne :)
alternative, grunge, and indie image
Ozaaj , zabudla som na kaktusy, všetci hipsteri povinne musia vlastniť aspoň tri :DD

Nadnes je to všetko, dúfam že sa vám príspevok páčil a uvidíme sa pri ďaľšom :)
A.

2 komentáre: