pondelok 18. januára 2016

PLAYLIST 2O16

Ahojte,
dnes prichádzam s celkom bežným formátom článku, ktorý však patrí medzi moje najobľúbenejšie. Je to môj momentálny playlist na rok 2016. Sú tu také veselšie a rýchlejšie songy, aby vás dobre naladili :) Enjoy!

- Shawn Mendes, Camilla Cabello - I Know What You Did Last Summer - Shawna som si minulý strááášne obľúbila, a strašne sa mi jeho tvorba páči. Nenútená, príjemná na počúvanie.
-Zara Larsson - Lush Life - pamätám si, že som Zaru nemala moc rada, keď vyšlo Uncover, lebo mi to prišlo strašne smutné a pomalé... Ale Lush Life som si úplne zamilovala :)
- Duke Dumont - Ocean Drive - túto pesničku som si zamilovala na prvý moment, ako som ju počula hrať v rádiu. Je taká temnejšia, ale rytmus má uplne skvelý. 
- Justin Bieber - Sorry - Justina som tiež moc nemala rada, ale teraz úplne doslova frčím na celom Purpose albume :) Sorry je moja srdcovka, ale Where Are U Now tiež nikdy nesklame :) 
- Ariana Grande- Focus - sa Focus som nedočkavo čakala, odkedy Ari vyhlásila dátum - ešte stále si pamätám, ako som ráno o piatej vstala, aby som bola prvé zhliadnutie, hah. Nevyšlo, bola som asi 2 000 alebo tak nejak :D 
- Ariana Grande- True Love - pre tých, ktorí nevedia, Ariane vyšlo v decembri vianočné EP- čko, ktoré je tiež mojím favoritom- Dosť dlho som rozmýšlala, ktorý song je môj najobľúbenejší, ale vyhrala True Love :) 
Selena Gomez- Me and The Rhythm - album Revival som si teraz tiež dosť obľúbila, táto je moja úplne najobľúbenejšia :) 

- Jack and Jack - Tides - ako posledné tu mám Jackov, taktiež mojich miláčkov (to radšej niee, to je moc úchylneée) favoritov, z ktorých moja naj je asi táto Tides. Pozitívna pesnička o tom, ako raz každého zmetie vlna života, ale netreba sa báť Boh nás predsa naučil plávať :) 
Nadnes je to všetko, dúfam že ste mali pekný pondelok (ak takéto niečo vôbec existuje) a nezabudnite sa podeliť s vašimi obľúbenými pesničkami v komentároch :)
A.

4 komentáre:

  1. tyhle články naopak miluju, dělejte takových víc!! :) holky, Sel je poslední dobou úžasná, co? :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, budeme, áno, v poslednom čase som si ju stráášne obľúbila :)

      Odstrániť
  2. Super výber. Ocean drive mam rasa tiež.
    www.iamninave.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť