sobota 4. februára 2017

FAVORITE SONGS

Ahoooj,
už si ani nepamätám, kedy tu naposledy niektorá z nás pridala príspevok, ale dnes som sa veľmi spontánne rozhodla, že napíšem ďaľší.
Na Spotify som teraz našla stráášne veľa nových songov, ktoré stoja za vypočutie, a dnes som sa rozhodla ich s vami zdieľať :) enjoyyy

3OH!3 - We Are Young - túto pesničku som prvýkrát počula vo filme, a hneď som bežala ju vyhľadať, pretože je podľa mojho názoru skvelá. Len upozorňujem, že prvý raz vám asi rozdrtí uši (ako mne, pretože nie som moc zvyknutá na tento žáner :DD)
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt 3oh3 streets of gold
Lipstick Gypsy - The Cure - túto pieseň som si veľmi obľúbila, má úplne skvelý rytmus a počúvam ju v podstate stále :D
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt lipstick gypsy
Hey Violet - Brand New Moves- túto skupinu som prvýkrát počula v lete, a už vtedy ma veľmi oslovila, z EP-čka sa mi okrem Brand New Moves páči aj Pure. Takže ak máte Spotify, šup šup, nezabudnite čeknúť! 
Súvisiaci obrázok
The Wldlife - Text Me - žáner pesničiek tejto kapely mi zľahka pripomína The 1975, ktorých doslova žeriem (ospravedlňujem sa za výraz, inak to nešlo popísať :D)
Twenty One Pilots - Tear In My Heart - áno, rozumiem, určite ste už unavení z nekonečného počúvania Stressed Out v rádiach, ale myslím že Tear In My Heart by ste mohli dať šancu :D
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt blurryface
Marian Hill, Lauren Jauregui - Back To Me - Lauren z Fifth Harmony asi poznáte, a jej ,,music taste" som obdivovala už dávno, takže táto pesnička je ako balzam na dušu (teda aspoň pre mňa :DD)
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt back to me marian hill
 Sarah Jaffe feat. Sam Lao and Zhora - Vision - neviem odkiaľ som ju počula, ako som ju našla, ale je skvelá a rozhodne stojí za vypočutie :)


Urban Cone - Old School - táto vyšla len nedávno, ale mám ju veľmi rada pretože je rytmická, ale aj oddychová :)
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt urban cone old school
Dúfam, že vás príspevok po dlhej dobe potešil a že sa vám páčil :))
A. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára